ÉRTÉKESÍTŐI OLDAL

Gyakran ismétlődő kérdések

 

A konkrét munkát mikor fogjuk kezdeni?

Az autófeltöltések technikai része 90%-ban készen áll. Összességében 2-3 jogi kérdés vár megválaszolásra, ezek 1-2 hetet vesznek igénybe. (már azóta letisztázódott) Az autóbeszerzés már elkezdődött, de egyénileg mindenkinek be kell tudni szereznicsapatszinten el kell érni azt a mennyiséget, amivel érdemes elindítani az értékesítési fázist. Egyébként október 10-ével minden értékesítővel elkezdjük az autó-beszerzési modul „teszt fázisát”.

 

Az automatizálást értem, de ugye nem most találjátok ki a hogyant?

Az offline, vagyis fizikai értékesítésben nagy a tapasztalatunk és tudjuk mit és hogyan kell megtenni az eredményekért. Az online automatizálás viszont egy pontosan leírt folyamatok összessége, amelyen végig kell menni. Az online világban az irányok túlságosan szerteágazóak, egy iránynak számtalan végpontja van. Így a lehetséges végződéseket fel kell térképezni a számunkra nem megfelelőt lezárni és csak a szükséges, eredményeket hozó folyamatokat kell megtartani. Érthető hát hogy ebben a szakaszban a haladás lassabb ütemű. Az offline (fizikai) és online folyamatok összeillesztése, egybe gyúrása a végcél, ami által a rendszerünk egyedisége meghatározó lesz a piacon! A fejlesztői csoport vezetője, Szabó Balázs már több, mint 25 éve online marketinggel és rendszerfejlesztésekkel foglalkozik, kiváló szakember és érti a dolgát! 

 

A pozíciókra külön- külön mennyi ember kell? Mennyi üres hely van még?

Az információs email sorozatot figyelmesen elolvasva (értő olvasás) a válasz már adott is. A pozíciók elérhetőségét szakaszosan nyitjuk meg, mivel ha gyorsan betelik a létszám, akkor az adott pozícióra már le kell állítani a hirdetéseket. Így akik arra jelentkeztek várakozni kényszerülnek, amíg a többi pozíció fel nem töltődik a rendszer biztonságos és sikeres működéséhez.

 

Több segítség és kommunikáció az indulásnál (új kollégák)?

Visszatérnék a regisztráció után email sorozat figyelmes elolvasásához! Nagyon fontos hogy ezen e-maileket ne csak elolvassuk, hanem meg is értsük! Valamint a Messengeren létrehozott csoportok pontosan erre használhatóak! 

Megvan az értékesítési területre (offline)….
Megvan az online működés területére …..
Megvan a facebook hirdetésekre …..
Megvan az érdekképviseletre…..stb

Felelős vezetők:

Duch Béla, ügyvezető
Szakterületek: Jogi kérdések, pénzügy, stratégiai menedzsment, belső képzés
Kommunikáció: privát messenger

Szabó Balázs, AH-Work fejlesztői csoport vezető
Szakterületek: Rendszer szintű fejlesztés, weboldal fejlesztés, automatizált e-mailek, személyes hirdetési linkek, rendszer szintű marketing, kommunikációs sablonok. Kommunikáció: AH-Work fejlesztő

Percze Mihály, AH-Work országos értékesítési vezető
Szakterületek: Belső kommunikáció, értékesítés, autóbeszerzés, hitel és lízing ügyintézés, ügyfél-kommunikáció
Kommunikáció: AH-Work Hitelek Ügyintézési Tanácsadás

Nagy Gábor, AH-Work online értékesítési vezető
Szakterületek: Online rendszerfejlesztés, közösségi (facebook) oldal menedzsment, belső kommunikáció, munkatársi érdekképviselet. Kommunikáció: AH-Work Online Marketing Szaktanácsadás

Farkas József, AH-Work online autóbeszerzési vezető
Szakterületek:
Online autóbeszerzés, kapcsolattartás a tulajdonosokkal, szaktanácsadás

Antal Rajmund, AH-Work online értékesítési vezető
Szakterületek:
Online autóbeszerzés, online értékesítés, szaktanácsadás

Tehát a számunkra szükséges minden felmerülő kérdésre megvan az a személy, aki tud válaszolni. Ami nagyon fontos, hogy legyenek feltéve a kérdések! Minden kérdés ugyanolyan fontos! Fontos az is, ha információt teszünk közzé a csoportban és valami nem érthető, vagy egyértelmű, az jelezzétek a lehető leghamarabb a pontosítás érdekében! Mivel nem vagyunk egyformák, így egy bizonyos információt értelmezhetünk különbözően, ezt viszont nem tehetjük egy rendszeren belül. Természetesen a későbbiekben lesznek videós oktatási videók a regisztrációról, az autóbeszerzésről és egyéb munkafolyamatokról is.

Miért nem láthatom, kik regisztráltak hozzám?

Erre egy törvényi rendelkezés ad választ. Magyarországon mindenki számára elérhető az a jogszabály, amely az adatvédelmi előírásokról szól! Ebben világosan le van írva hogy a kapott adatok (Név, email cím, lakhely…stb) HARMADIK FÉL RÉSZÉRE NEM KIADHATÓ! Ellenkező esetben komoly jogi következményei lehetnek és ezt senki sem szeretné. Természetesen Külön külön minden kolléga eléri a saját összesített eredményét az erre kiadott saját linkjén keresztül.

Miért nincs lehetőség pl. megyei vezetői pozícióra?

Az online jelenlét teljesen másképp működik, mint az offline (fizikai). Így meg kell érteni, hogy online egy sokkal nagyobb mozgástér jön létre, mintha fizikailag építene üzletet valaki. Eltűnnek a határok a fizikai létből, ezáltal nehéz lenne „területet” meghatározni, például Debrecenből, vagy és Sopronból lesz egy új kollégád! Így eléggé érthető, hogy miért nincs felosztva az ország ily módon. Ez garantálja azt is, hogy nincs senki számára korlátozva, hogy honnan csatlakoznak hozzá és a későbbiekben az sem ütközik akadályba, hogy hol értékesít egy adott kolléga.

Hogyan motiváljam azokat, akik nem dolgoznak a csoportomban?

Ha a regisztrációs folyamaton keresztül ment valaki és elindul valamely pozícióval, akkor megvan a saját motiválása célja hogy miért kezdte el. Ez nagy valószínűséggel mindenkinél más, illetve az esetek többségénél a bevételi lehetőség, ami valószínű. Az értékesítések után kapott jutalék elég motivációs erővel bír. Természetesen, mint minden vállalkozásban – legyen az online vagy offline – lesznek olyanok, akik lemorzsolódnak, mert nem gondolják komolyan, vagy rájönnek, hogy nem a számukra való az a bizonyos szakterület, amit választottak, viszont akik valóban megértik és átlátják a rendszerünkben rejlő lehetőséget, valamint komoly szándékkal csatlakoztak, azok a személyek nem fognak eldobni maguktól egy ilyen professzionális pénztermelő rendszert.